Plata, Garatie, Livrare & Retur

Metoda de plata

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar „ este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

 – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 – „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,

la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Garantie

 În cazul în care se achiziționează un produs care prezintă defecțiuni de fabricație sau incompatibilitate cu dispozitivul pentru care acesta a fost achiziționat, Cumpărătorul beneficiază de garanția produsului.

    Pentru suport vă rugăm să ne contactați la adresa: contact@noori.ro

Livrare & Retur

Livrarea produselor

   Prin livrarea unui produs achiziționat de pe site-ul www.noori.ro se înțelege modul în care acesta ajunge la cumpărător, intrând astfel în posesia lui. Livrarea se realizează de către firme specializate sau prin intermediul curierilor proprii ai vânzătorului.

   Livrarea produselor se efectuează de către Urgent Cargus la costul de 20 lei (tva inclus) pentru comenzile mai mici de 99 lei și GRATUIT pentru comenzile mai mari de 99 lei.

   Livrarea prin intermediul Urgent Cargus se realizeaza conform standardelor si procedeelor specific implementate si folosite de catre aceasta firma. Timpul de livrare standard stabilit contractual cu furnizorul Urgent Cargus este între 1-3 zile lucrătoare.

   Nu suntem raspunzatori de intarzierile sau erorile provocate din culpa Urgent Cargus.

                Prin acceptarea livrarii, cumparatorul este de acord cu tarifele de expeditie si timpii de livrare.

Returnarea

     Conform OUG nr. 34/2014, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar consumatorilor persoane fizice, numite Cumpărător. Produsele achiziționate de persoanele juridice nu pot face obiectul renunțării la cumpărare.

                   Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără invocarea unui motiv specific în termen de 14 zile calendaristice începând cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

      În cazul în care în termenul de 14 zile calendaristice de la data renunțării de către cumpărător, acesta nu returnează produsul, renunțarea la cumpărare nu se va putea opera.

     În cazul în care produsul recepționat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile prezentate pe site-ul www.noori.ro sau prezintă defecte, cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru a fi înlocuit cu un alt produs sau rambursarea integrală a contravalorii, în funcție de cerința clientului sau disponibilitatea produsului pe stoc.

    Expedierea produselor trebuie realizată în maxim 14 zile de la data la care a fost comunicată returnarea. Vânzătorul va restitui contravaloarea comenzii în cel mult 15 de zile de la data la care produsul a ajuns în posesia sa.

    Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului în urmatoarele situații:

  • Returnari repetate (mai mult de două retururi repetate pentru același tip, marcă și model de produs).
  • Dacă au fost cumpărate mai multe produse de același tip, marcă și model, se va accepta returnarea unui singur produs desigilat (restul de produse sunt acceptate numai dacă sunt sigilate în ambalajul original cu toate etichetele originale).

     Pentru returnarea produselor vă rog să ne transmiteți prin intermediul unui e-mail numărul facturii, numele dvs. și un număr de telefon pe adresa contact@noori.ro